Office Assistant

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Office Assistant om ons team te versterken. 

Als Office Assistant ben je het visitekaartje van onze organisatie als eerste aanspreekpunt aan de telefoon en bij het ontvangen van bezoek. Bovendien beheer je de voorraad van kantoorartikelen en de kantine, en verzorg je bestellingen voor diverse indirecte inkopen op verzoek van de technische dienst, productie- en logistieke afdelingen. Je bent een centrale schakel op kantoor en neemt graag werk uit handen van je collega’s. Je werkt nauw samen met de afdeling Backoffice & Office Management en rapporteert aan de HR, Finance & Office Coordinator.

Wat ga jij doen?
– Beantwoorden van de telefoon;
– Ontvangen van bezoek;
– Ondersteunen van Backoffice & Office Management;
– Afhandelen van de (algemene) mail;
– Voorraadbeheer (kantoorartikelen, kantine etc.);
– Bestellingen voor indirecte inkopen;
– Agendabeheer;
– Verzorgen van uitgaande post.

Wat neem jij mee?

– MBO4 werk- en denkniveau;
– Vloeiend Nederlands, goed Engels en kennis van Duits is een pre;
– Klantvriendelijk en sociaal;
– Kennis van Microsoft Office (Outlook, Excel en Word);
– Je maakt je computersystemen snel eigen;
– Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail;
– Je kunt zelfstandig werken en beslissingen nemen;
– Je durft knopen door te hakken en maakt doordachte beslissingen;
– Je bent gericht op het behalen van resultaten en stelt duidelijke doelen;
– Je bent goed in het plannen en organiseren van je werkzaamheden.

Wat verzorgen wij?

– Een leuke en afwisselende werkomgeving in een gezellig bedrijf dat persoonlijke groei en initiatief waardeert;
– Een geweldige kans om in deze rol te groeien en successen te behalen, met volop ruimte om dat te doen;
– Een veelzijdige functie waarin je je talenten kunt laten zien;
– Een contract van maximaal 32 uur, werktijden in overleg;
– Een fijne werkplek met moderne faciliteiten, een prettige sfeer en een mensgerichte organisatie.

Handig om te weten…

– Uitzicht op vast dienstverband;
– Startdatum in overleg;
– Acquisitie wordt niet op prijs gesteld;
– Mensen werken hier gemiddeld 17 jaar, daar zijn wij trots op!

Heb je interesse in deze functie?

Ben je enthousiast over deze functie, solliciteer dan door je motivatie én cv te uploaden via het sollicitatieformulier. Heb je vragen over deze vacature, neem dan gerust contact op met Jeanine Wolters. Je kunt haar bereiken via: hr@dusart.nl of 071-4028664.

Keer terug naar het vacature overzicht

Solliciteer op deze vacature

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Klik of sleep een bestand naar dit veld om te uploaden.
Maximaal 10MB
Acceptatie veld

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.